Nuffnang

Thursday, March 17, 2011

Anda pelajar? Pernah memicit-micit? Teruskan usaha, pasti anda berjaya!

MEMBACA ITU SATU KAEDAH MENCARI ILMU.
Pelajar arkitek biasanya suka menekan dan memicit, termasuk juga pelajar landskap. Menekan atau klik biasa yang amat kerapa adalah dalam sistem AutoCAD. Apa itu AutoCAD, AutoCAd ialah lukisan berbentukan komputer. Mereka pelan, edit pelan, pelan bangunan, landskap dan banyak lagi yang berkaitan. Dengan menggunakan AutoCAD kerja menjadi mudah, pantas, jimat masa dari melukis di atas kertas dan tepat kerana boleh memasukkan ukuran dan aplikasi lain.


AutoCAD sistem yang digunakan untuk menghasilkan pelan kepada arkitek, rekaan bangunan dan juga sesiapa yang berminat menghasilkan bangunan sendiri sepert google sketchup.


Anda minat melukis atau menghasilkan rumah sendiri, saya maksudkann membina rumah dalam Google sketchup  
dan boleh diberi kepada arkitek untuk laksanakannya, cuma perlu ditambah ukuran untuk sempurnakannya.


Anda minat sangat-sangat dengan lukisan dan mahukan melukis rumah banglo, dalam bentuk 3d. Klik sini untuk download  percuma>>>>>PRESS HERE.


Jika mahu download AutoCAD KLIK SINI>>>>>>>PRESS HERE


Beza AutoCAD dengan Sketchup8, bezanya autoCAD anda boleh design garisan serta boleh print dan dapat hasilkan gambaran pelan, digunakan untuk arkitek atau pereka landskap.


Sketchup adalah software untuk design bangunanm, kenderaan, orang, rumah banglo dan pelbagai lagi dalam bentuk 3D. Selamat mencuba jika anda yang suka mencuba.




Gambar perisian Google sketchup 8.





Gambar perisian AutoCAD.






No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers