Nuffnang

Wednesday, February 23, 2011

Widget untuk blog memberikan manfaat/ gf gila buat aku tension.

Aku memang tension hari ini sebab semua yang digunakan untuk widget memang menyusahkan aku. Bukan sahaja membuang masa aku, malah sikap panas baran aku menyebabkan aku memecahkan screen laptop aku dan kini aku berada di cyber cafe. Tidak semuanya aku boleh sabar, bila macam2 perkara terjadi dalam hidup aku dalam minggu ini, aku dah tak boleh sabar, bila cuba nak try buat read more. Tambah lagi bila aku 2 jam di depan laptop buntu untuk buat dan tidak berhasil, aku dengan segera mengangkat laptop aku dan hempas serta aku pijak2 sampai pecah habis!! Semuanya kerana masalah aku serta gf aku yang baru aku putus. Aku nasihatkan jadilah positif dan terima sesuatu dengan tenang kalau tidak mungkin lebih teruk jadinya.shit.

No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers