Nuffnang

Saturday, January 8, 2011

AJL 25 AKU PILIH ANA RAFFALI.

ANUGERAH JUARA LAGU YANG KE-25.
Agak-agak korang siapa menang dalam anugerah AJL-25? Aku rasa macam Faizal tahir tapi yuna ker? hahhahaha, ahad ini akan menentukan penentunya pada 9januari 2011. AKU sebenarnya minat yuna sangat, jatuh cinta melihat dia,haha. Ini adalah antara yang akan bertanding:1. Faizal Tahir 2. Shahir
3. Hafiz4. Meet Uncle Hussein 5. Adira 6. Yuna7. A.P.I 8. Tomok 9. Black10. Hujan11. Faizal Tahir12. Bunkface13. Stacy 14. Ana Rafali.


p/s:Aku rasa macam Ana raffali je yang menang. Rasa je kot.haha apa-apa pon keputusan di tangan pengadil.

No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers