Nuffnang

Tuesday, December 28, 2010

Man Vs Woman






Lelaki Dan Perempuan Apa Bezanya?


1.Perempuan lebih penyayang, sebab perempuan memiliki sifat penyayang yang lebih berbanding lelaki kerana perempuan mempunyai hormon estogen.


2.Perempuan lebih cenderung berkomunikasi lebih berkesan berbanding lelaki, dah nampak dah perempuan lebih berleter.haha.Jangan marah ye.


3.Perempuan lebih mudah emosi daripada lelaki, mungkin ini menunding ke arah penjaga kanak-kanak kot..di taska, realitinya perempuan emosi kerana banyak sebab. Contoh si ayah pergi kerja dan si emak pon sama, tapi selepas balik kerja si ibu tadi harus menjaga anak-anak kecil, memasak, membasuh baju,membasuh pinggan-mangkuk yang berlambak kat sinki, tetapi si ayah tadi mandi dan terus tidur kerana penat bekerja. Bagaimana si ibu? -ADAKALAnya TIDAK SEMUA LELAKI BEGINI*


4.Seperti yang diumumkan tahun ini....kebiasaanya lelaki lebih gagah dari wanita kerana bentuk tubuh badan yang lebih tegap dan mempunyai lebih banyak tenaga berbanding wanita. Jadi rajin-rajin tolong wanita jika diperlukan, mana tahu dapat jadi isteri:b


5.Lelaki mempunyai otak yang lebih besar berbanding wanita tetapi tidak bermakna kecerdasan bergantung kepada seberapa besar saiz otak. Kecerdasan adalah datang dari 99% usaha dan ilmu yang bermanfaat. 


6.Kini apa yang penting KERJASAMA.hehe saja je..kini atau selamanya lelaki dan wanita saling memerlukan, baik untuk membuat kerja sehingga membuat anak. dan untuk mendapatkan zuriat. 


p/s:sila komen atau kongsikan pendapat anda.Saya memohon maaf sekiranya terlebih atau terkurang.

No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers