Nuffnang

Saturday, September 17, 2011

Aku sayang padamu..

Cinta-kasih yang tercipta untuk bersama menjalani kasih sayang dengan jalan yang halal.






a..Cinta sebelum kawin.


b..Cinta selepas kawin.


a.Cinta sebelum kawin biasanya melibatkan pelbagai rasa yang baru akan tetapi anda dengan si dia perlu lebih banyak memahami, maklumlah kalau sudah sayang semua diberi dengan ikhlas. Kebanyakan wanita suka si lelaki yang berterus terang, jujur dan setia serta mengambil berat.


b.Cinta selepas kawin lebih menyerlah dengan kehadiran cahaya mata dan ini membuatkan kasih sayang dari si suami kepada isteri bertambah kerana kebijaksaan isteri mengawal anak-anak serta pelbagai faktor yang membimbing ke arah kemesraan rumah tangga seperti isteri mengajak suami melancong, honeymoon dan tempat baru yang selesa untuk istirehat.


Kenapa cinta ditolak?
Cinta ditolak mungkin kerana si dia tidak memahami anda atau kurangnya persefahaman. Jangan risau kerana anda boleh cuba ucapkan ku cinta padamu, jiwang2..


Jarak
Jarak mungkin menjadi punca kepada si dia meminta untuk diputuskan. Ini bukan masalah, anda sebenarnya boleh berhubung dengan teknologi yang hebat seperti facebook, twitter, sms, mms dan call pon bolehhh.........tiada alasan..kecuali ehem ehem (dia dah berpunya)






P/S: Cinta datang dengan sendiri kekadang adalah yang terbaik..
First love is the best memories..

No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers