Nuffnang

Friday, April 8, 2011

Oh Tidak! Dompet aku hilangggg!!



Apa khabar semua, harap sihat-sihat semua, fiq ada cerita untuk dikongsi. Story begin- Seperti selalu aku akan ke restoran untuk rileks dan sembang dengan kekawan sampai habis duit baru balik rumah ( nak pergi restoran biasa bawa Rm 5 sahaja. Bulan lepas sahaja aku hampir rugi Rm 700 bila awek aku yang selalu ku sentuh, membelai, memegang erat menghilang ( handphone nokia ku la). Namun nasib baik ada insan baik hati memulangkan ke kaunter dan selamat sampai ke tangan aku semula selepas  beberapa jam. Kali ini dan malam ini aku kehilangan beg dompetku, duit sahaja dalam dompet itu mencecah Rm -.00 dalam akaun kad debit.


Aku tersedar semasa aku sudah 5 minit  bergerak dari restoran tersebut, dan aku mula rasa nak meraba bontot aku, eh mana perginya yang empuk itu? dompet ku, oh tidak! Aku patah balik ke restoran ku pelaburanku itu.
Nasib baik ada orang terjumpa dan memberi kepada kaunter bayaran, selamat, kalau tidak nak kena buat repot polis.


Ada juga insan-insan yang baik serta mempunyai sikap jujur. Terima kasih kalau tidak kerana beliau, banyak yang wajib dibuat-repot, pergi jpj, imigresen, oh tidak! 

No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers