Nuffnang

Wednesday, February 2, 2011

Seksi on you wooow

 Suka makan kek, ya anda pasti penggemar kek dan tahu perkembangan tentang dunia kek. Biasanya kek dibeli pada harijadi atau majlis perkahwinan dan ini membuatkan pembuat kek mencipta kek yang bertahan lama dan rasa yang stabil serta tidak cepat masam. Kek mempunyai pelbagai perisa serta rasa yang berlainan bergantung kepada resipinya yang mantap.
Kek banyak dijual pada harga yang berpatutan serta rasanya yang lazat dan enak. Dalam lingkungan lima tahun ini harga kek menigkat sedikit demi sedikit berbanding tahun sebelumnya ini kerana harga barang dan kos semakin mahal. Contoh tahun 2005 dalam ringgit malaysia paling busuk anda boleh dapat 24-34, kini ia dijual pada harga paling busuk 35- 48 ringgit (nampaknya ada kenaikan dari tahun 2005) haha.


 C  A  K  EIni adalah sebahagian dari gambar yang saya rasa sedikit darinya sesuai dijadikan walpaper laptop . CLICK DI GAMBAR UNTUK LIHAT ATAU Gambar di atas ini boleh copy atau diedarkan dan anda dibenarkan grab or get or tak pon dirujuk sebagai lukisan tak pon......

No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers