Nuffnang

Friday, February 4, 2011

KUCING PELIHARAAN.

HARI INI AKU NAK SHOW hampir semua SECURITY YANG JAGA RUMAH AKU-LEBIH 14 KESEMUANYA.


Gambar kucing di bawah ini adalah Family kucing yang digelar "Twist Color".
 Kesemua cat dalam ni adalah adik-beradik dan sedara mara haha.
 Pak cik dan anak buahnya.

 Emak dan anak.
 Cat ni adalah cat yang dapat V.I.P pass, semua tempat dalam rumah aku boleh pergi termasuk tidur di atas beg laptop aku.
 Pak cik dan anak buah.
 Sweet family.
 Kenduri makan berasama keluarga besar, tapi hari2 camni nasib baik tak tinggal kulit dompet aku, ada pula rezeki untuk beli makanan kucing. Aku pelik la duit aku sentiasa cukup untuk kasi  cat mencekik..haha, jom buat pengiraan.. 1 paket friskies(mknan kucing) 1 paket =16.90sen 1 paket tahan 4 hari......jadi 30hari/4hari=7 paket la anggaran..untuk 1 bulan mencekik=4 paket x 7=28...Aku rase la tauke rokok pon bangkrap 7 x 16.90 = ko kira sendiri la.  Buat aku yang tidak bekerja dan bergantung pada duit pinjaman study ini adalah agak mahal tapi aku ikhlas nak bayar security uma aku,haha.


 Yang cat warna putih ni sedara-mara lain atok, haha.
 Abang dan adik sera emak.
Orenn nama kucing nih..

hmmm aku nak buat contest tentang all the cat Contest aku, cam nii ......simple je.. dapat jawab aku belanja korang topap Rm 10..korang perhatikan gambar di bawah ni mana satu kucing yang bernama Orenn ni..Pastikan korang adalah blogger dan add aku sebagai follower sebab tiap2 bulan aq ada contest, bagi e-mail korang di comment dan jawapan.......Apa2 hal dapat jawab nanti aq email korang nak minta no fon sbb nak topap.AMARAN: Jangan ayat aku lebih 2   takut terlebih bagi topap dan penyertaan adalah skali je,,,(tarikh tutup contest 31 FEBRUARY)

LIHAT GAMBAR NI...........>>>>>>>

Adakah yang kanan atau kiri......atau tengah atau atas atau atau..teka dan menang!
31 FEBRUAURY 2011.
Kepada all bloggers yang main peraduan teka dan menang ini, nampaknya duka cita tiada pemenang kerana tiada siapa yang menyertainya (jujur).  Contest di tutup pada 31 febrauary dan akan di kekalkan serta ditambah pada contest akan datang yang bernilai rm30. March 19 2011 adalah tarikh untuk publish contest baru yang bertajuk ****** ******   ** *******.  Nantikannya.....to be continue.

6 comments:

  1. KALAU TAK NAMPAK GAMBAR CUBA REFRESH PAGE ANDA.

    ReplyDelete
  2. JAWAB SEKALI SAHAJA UNTUK SETIAP BLOGGER. TAK BOLEH JAWAB 20 KALI UNTUK 1 BLOGGER. TERMA DAN SYARAT ADD TO FOLLOWERS AND ANSWER QUESTION WHICH ONE IS ORENN? PUT YOUR EMAIL AND YOUR ANSWER, WHO FAST HE/SHE GET THE TOPAP EARN 1O RINGGIT.TQ.

    ReplyDelete
  3. hanya yang mempunyai blog saja sebabnya nanti kalau xde blog how to add and boleh jawab banyak2(anymous) jadi kalau ada blog aku juaga akan follow korang .tq.

    ReplyDelete
  4. kucing tahap v.i.p. tu boleh jaga semua barang la
    dalam rumah....hmmmmm...

    # # mark zuckerberg berjumpa kembar jesse eisenberg !# #

    ReplyDelete
  5. kEPADA ALL BLOGGER CONTEST PADA 31 FEBRUARY 2011 TIADA PEMENANG! nantikan contest pada MARCH 19 2011 UNTUK CONTEST BARU!!

    ReplyDelete

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers