Nuffnang

Thursday, February 10, 2011

Kotoran yang tidak boleh dibuang selama 1 tahun.

Apa itu kotor, pelbagai perkara yang menggelikan, busuk dan kelihatan terlalu buruk mungkin dalam kategori kotor. Adakah kotor itu boleh dibuang dengan air basuhan atau ianya sukar dibuang dan mengambil masa untuk disingkirkan!


Kotoran juga tersimpan pada rambut yang terletak di atas kepala, syampu pon tidak cukup untuk membersihkan kotoran tersebut, namun dengan mengurangkan makan makanan yang terlalu banyak protein berserat dan dadah termasuk ganja.


Setelah penyalahgunaan dadah digunakan bagi penagih dadah, 4 atau 5 bulan dadah akan dapat dikesan di bahagian kepala iaitu rambut. Rambut yang mengandungi bahan kimia ini juga tidak akan menghilangkan kesan dalam tempoh 40 tahun malah beratus tahun lamanya.


Kini bagi mereka yang gemarkan dadah, mereka akan dapat dikesan melalui rambut mereka yang style itu. Kesan dari rambut yang gugur adalah punca dari pemakanan yang pelbagai dan mengandungi kimia tertentu. masalah botak dapat diatasi dari pengambilan ubat atau minyak yang meransang pertumbuhan di bahagian rambut.


Bahaya dadah adalah risiko dan dapat menyebabkan kematian yang pantas sebelum tiba waktunya.
Kongsikan pandangan anda terhadap dadah.


Jauhi dadah, dadah perosak negara. Jadilah manusia yang ada cita-cita yang besar untuk memajukan negara dan anak bangsa. 



No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers