Nuffnang

Sunday, January 9, 2011

HUJUNG MINGGU-DI MAJLIS PERKAHWINAN

Seperti biasa aku keluar setiap kali hujung minggu. Minggu rasanya berbeza dengan minggu sebelumnya, ya pasti meriah dengan kawan-kawan aku. Start kereta je aku mulakan perjalanan ku pergi menuju ke bandar seri putra mahkota. Sampai je di apartmen kawan aku, aku cari parking kereta. Naik tingkat atasikut lift. Ketuk pintu rumah, yes memang diorang menanti untuk menyambut aku, kitorang happy sebab esok perkahwinan member kakak aku, bila pulak member aku ni nak kawin, hehe dia muda lagi 2o-an., lambat lagi kot. Pukul 7 esok paginya kami berlima mula bergerak dari Bandar Seri Putra Mahkota ke Kampung pandan, Kuala Lumpur.
 Malam itu kami berlima datang dan ambil nasi beriani dan lauk-pauk, makan. Betul2 sedaplah dah lama aku tak makan nasi beriani di majlis perkahwinan. Rasa rempah ayam, memang sedap! over la pulak aku ni,haha.
 Tempat duduk yang sedia dan menunggu kunjungan tetamu.
Speaker system yang telah dipasang untuk memeriahkan dan melancarkan majlis perkahwinan.
Sementara kitorang tunggu pengantin tiba untuk bersanding, kitorang lepak di sini, tasik ampang, Kuala Lumpur.
Selepas selesai majlis kawin, kami berlima bersiar-siar di Kuala Lumpur.
P/s:esok aku akan update lagi, tonght sleep.Nite.see tomorrow.

No comments:

Post a Comment

PELUANG ANDA!!

HANGAT

Untuk sebarang sewa iklan di blog saya sila post comment

IKLANKAN DI BLOG SAYA- percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers